Sviken, sårad och lämnad

Jag vill inte, jag orkar inte, helst av allt skulle jag bara vilja försvinna bort från denna jord just nu och aldrig mer komma tillbaka. Försvinna, för att slippe se, och slippa höra allt som sägs och jag får höra ifrån andra.
Jag orkar ärligt talat snart inte längre. Och jag vet att jag sagt det många gånger förr. Men nu är jag verkligen allvarlig.
Allt i mitt liv har verkligen rasat just nu och jag klarar knappt av att stå på benen själv längre.
Vill bara lägga mig ner och låte världen fortsätta slå och sparka på mig, för jag klarar ändå inte av att försvara mig själv längre.
Orkar inte längra att gång på gång bli sårad, känna att jag är värdelös och att inte duga för den jag är.
Orkar inte stå emot, låter livet gå, låter det rulla på. och skiter fullständigt i det jag gör, det blir ändå bara fel tillslut.
Gång på gång höra att allt är mitt fel. Och känna mig värdelös, orkar inte stå på mig och säga emot längre.
tillslut känns det som en sanning, och jag vet inte vars jag ska ta vägen. Vill bort från allt, jag vill till någon som verkligen accepterar mig för den jag är och ser det positiva som jag gör, som inte bara klankar ner på mig hela tiden.
Orkar verkligen inte längre, vet inget.



Tack för att du finns, och för att du accepterar mig för den jag är. Och för att du bryr dig om mig.
Du betyder verligen oerhört mycket för mig.
Du får mig att se det ljusa i det mörka, även om det är fruktansvärt svårt ibland.
Tack för att du finns, du betyder oerhört mycket för mig. <3

måste logga ut nu. Men först måste jag bara säga tack igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback