Torsdag

Godag, detta får bli ett snabbt inlägg för jag måste skynda mig idag, ska till skolan, som vanligt. Men idag har jag ingen cykel. För igår när jag drog ner på stan så fick jag så fruktansvärt ont i huvudet så jag kunde inte cykla hem, så jag lämnade cykeln på junis och  tog bussen hem, så nu står den där, och inte här hemma.  Tur att  det  inte  är  så långt till skolan :P
 Gårdagen var rätt nice, eller ja jag vet inte hade möte på skolan, det gick faktiskt bra. Sedan när vi hade elevensval fick jag så fruktansvärt ont i huvudet så jag var tvungen att gå hem. Det var mindre kul...
Sedan drog jag ner på stan och kollade runt, hittade inget så jag for hem igen och gjorde absolut inget. Rätt skändt det också ibland.
Och idag är jag inte ett dugg taggad på skolan, vill helst bara gå och lägga mig igen, sjukt jobbig dag idag dessutom.
 Någon tjej i 8bis ska ner på Junis och interjuva (fan hur stavas det) Willy så då ska jag med passar på att hämta min cykel då också. Nej nu måste jag skynda mig...


Kongressen ifjol, miss u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback