11 September

Är jag verkligen så värdelös och ful, och o betydelsefull som alla påstår att jag är? det är så att jag börjar nästan tro det. Även om jag inte vill tro det så gör jag det. Eftersom jag får höra det ganska ofta så är det klart att man börjar tro på det tillslut. Jag blir bara så fruktansvert less. ATt folk inte kan lägga ner bara. Att dom aldrig förstår.
Egentligen tar jag inte åt mig, eller jo innerst inne gör jag det men det är som ett skaö som studsar ifrån allt som ska visa att jag inte tar åt mig av vad folk säger när jag egentligen gör det.  kanske det inte borde vara så, men nu är det så. Och jag orkar verkligen inte med det här längre.
Kanske verkar jätte fånigt och så, men då låter jag det vara det. För jag tar verkligen åt mig av vad folk säger, även hur mycket alla som bryr sig om mig säger åt mig att jag inte ska ta åt mig så funkar det inte. allt bara sammlas inom mig och tillslut brister allt bara. Så är det helt enkelt, sån har jag alltid varit!
Orkar inte med det här längre. Jag gör verkligen inte det.
Just nu skulle jag behöva dig här, någon som kan sitte bredvid mig och bara lyssna på mig, som förstår mig och som bara finns där för mig, som accepterar mig för den jag är. Need u right here!

Jag börjar verkligen tro att jag är sådär värdelös som alla säger att jag är! Att jag inte duger som jag är. Det kanske är sant trots allt. JAg vet inte verkar som om många i den här världen inte accepterar mig för den jag är utan bara tycker att jag är en dryg jävel.  Och jo jag tar åt mig även om jag inte visar det. Men det fattar inte dom, eftersom dom inte fattar något om andras känslor. Ingen lär ändå bry sig i know.



Who loves me? Ingen antar jag just nu verkar det inte som det iaf. Nej jag vet att ingen gör det!  Orkar fan inte med detta längre! orkar inte snart!


Skolan idag var slapp, först var vi på Nordeabanken på morgonen, rätt slappt bara sitta där och lyssna, fick godis. Orkade inte äta godis, är less på godis ska sluta äta godis, någon gång. På minn mig när jag säger att jag på allvar ska sluta äta godis okey?
Sedan back to school och tyskan, tror ajg fick sne ankomst fast det inte ens var mitt fel utan dom som var påå banken men dom lär ju börja undra när alla i klassen han ungeför lika lång sen ankomst till språket 11 september 2008. Lär se rätt mysko ut men ändå.
Degen var jävligt seg och känndes som om den aldrig skulle ta slut.(gjorde den det?). Nej men sedan har jag inte gjort något bara slappat och försökt vila ut mig, har inte gått så där överdrivet bra men.

Imorgon ska jag försöka ta ledigt en lektion i slutet av dagen = NO lektionen, pga att vi har ett relativt viktigt möte på junis som jag ska vara med på imorgon. 1230 och jag slutar 1310 men det ska nog gå bra i hope. Får blinka lite med mina *host* vackra ögon observera *host*
Nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och dra mig till sängen och sova. Fredag imorgon sedan helg. puss hej<3<3<3

11 September, Rip!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback