Jag är en isbit just nu

Hela jag är som en isbit just nu känns det som, efter att ha suttit utanför kyrkan i 2 timmar och pratat med en kompis iofs i tele, men orkade inte cykla runt och prata, det kändes bara drygt.. Så nu gör jag allt jag kan för att få tillbaka en normal kropstemperatur, vet  dock inte om jag lyckas sådär värst bra men. Jag gör så gott jag kan.
 Och varför jag satt där och pratade så länge behlver vi inte gå in på här och nu. Orkar inte med det helt enkelt så skit samma med det.
 Anmält mig till återträffen med konfan idag iaf, så dt känns ju bra iaf (: Nästa torsdag det dårå. Hoppas det blir as bra (:
 
Imorgon blir det nog far, får inte fara till Diza för min jävla mamma. SEPE LAGG STÖRD HET! BLir mongo på henne!
Men skit samma allt är jobbigt nu och jag vill inte till skolan imrogon vill inte något, jo jag vill träffa  dig det är allt jag vill göra just nu jag behöver prata med någon som verkligen lyssnar i need u!

Eller kanske jag åker och träffar C om jag orkar gå in där, skulle behöva prata med henne. Men ver inte om jag orkar och allt sånt där, få se hur det blir med det.


SOVA! ja tack!

God natt<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback