Hål i väggen?

Hello där ute. Och god kväll BTW!
Min dag har varit underbar, får man säga så? Jo idag får man det, och jag vet nog inte varför egentligen, den har som bara varit bra, har nog ingen direkt anledning heller. Idag var bara en sådan dag.
Drog mig ner på stan och hjälpte Åsa att leta rekvisita på bakfickan, och sedan gick vi runt hela stan och letade sådanna örhängen som man bara "nyper" fast i örat. Och eftersom det inte var så mycket öppet så var inte det de lättaste heller.
Men till slut hittade vi ett par på lekbiten iaf, men då avr vi tvungen att sätta och att pyssla. Det gick väl rätt bra.
Också juste vi letade teatersmink också ja, som tydligen inte finns kvar, som vi letade tror vi hittade det mesta men inte teatersmink, eller vad säger du Åsa ;P haha.
Sen var man ju tvungen att cykla hem som en annan dåre för att hinna hem i tid när vi skulle på kalas klockan 4, men jag hann i tid *yay*. Var på kalas och kom hem för cirka en halvtimma/timma sedan(?) Minns fan inte när jag kom hem ;S.



Igår vaknade jag och trodde det var Måndag, ni tror inte att jag gör samma sak idag eller? Det e kalrt jag gjorde men då somna jag om och sov till typ halv 11 ist. Så imorgon, då det verkligen är Måndag, då kommer jag försova mig och tro att det är Lördag, det skulle verkligen inte förvåna mig alltså. Men får ställa min väckare på flera olika tider då kanske jag vaknar. Får verkligen inte försova mig imorgon. Hkk på morgonen, och tydligen ska vi baka bullar, känns ju mindre peppat, för är det något jag hatar att baka så är det faktiskt bullar. Nog bland det värsta jag vet faktiskt.
Men annars blir nog morgondagen rätt slapp faktiskt. Vet inte vad jag vad jag ska göra imrn efter skolan, blir nog att vara med Carro kanske<33 Annars vet jag inte, har säkert massa läxa jag måste göra han No prov vecka 39 så. Det lär ju behövas plugga till det.



Jag älskar dig. Men jag vet inte hur. Vet inget längre. Allt är så komplicerat i denna värld. Jag vet inte vars jag har dig eller något längre, allt är en ända röra för mig...

Nä nu ska jag gå och se på Hål i väggen och dricka mig en kopp te. Kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback