Återträff ja tack gärna<3

Idag har har varit den sämsta dagen hittils på den här terminen kan jag ju säga. Jävla kaxiga 8or som kan gå och slänga sig i väggen som är fruktansvärt omogna som jag dessutom blir sjukt less på när dom aldrig kan sluta kaxa. Och det gör mig dessutom fruktansvärt förbannad, och just efter vi hade kaxat mot varandra var jag så fruktansvärt förbannad så jag skakade.
Men egentligen var jag inte ens sur, jag var mest ledsen för om jag säger som så så var dom ju inte direkt dom snällaste alltså. Men ibland när jag blir ledsen så blir jag förbannad ist. Och jag var verkligenb sur så jag hade kunnat slå till någon, man kan ju klargöra att det gjorde jag inte. Och jag försökte "behärska" mig så gott jag kunde. Jag vet inte om jag lyckades så där jätte bra, men jag gjorde som sagt mitt bästa, mer än så kan man inte göra.
Blir så jävla less på dom, så fruktansvärt omogna dom är. *surar* Så sedan joinade jag diza och gick och åt och hon fick mig på lite bättre humör iaf. Tur det, tack dizzzzaaa<3<3 Men aja sket i dom nu ist, lets talllllkkk about somthing elseeeehe
...

Dagen fortsatte senare med att komma hem och lika fort fara igen. Angelica ville att jag skulle komma och hälsa på henne uppe på Umedalen, så då satte jag mig på biken och cyklade till henne.
Sedan så var jag med henne och Anton som är Angelicas lillebror då, såh söt. Minns inte ens vad vi gjorde. Spelade memory med Anton, han var dessutom grymt mycket bättre än mig. Sedan var vi ute och gjorde massa.
Och dum som jag är komm jag inte ihåg att dom hade katter så min andning blev sepe dålig. Men jag for hem vid halv åtta. Och har fortfarande jobbigt och andas, det kan liksom bara dö, blir less.

Imorgon blir det skola och sedan blir det väl antagligen att dra ner på stan och vara där, ska kolla på nå kläder eller något i den stilen, sedan har vi teaterledar möte på junis 1830, har inte en aning om hur länge det kommer att vara men hoppas iaf inte det blir allt för länge måste plugga imrn, måste ta igen massa saker som jag missat, eller inte orkat göra på lektionerna av en eller annan anledning, eftersom jag inte vill halka efter i skolan.

Men nu måste jag ta och avrunda detta blogginlägg eftersom min kära mor sagt att 2130 ska datorn stängas, vilket jag  tycker är rimligt eftersom jag då får tid på mig att göra annat innan jag ska, sova. annars går jag aldrig ifrån i tid.



Fotade lite idag, men är egentligen inte ens spec nöjd med bilderna, det här är iaf 2 av bilderna som jag tog på min frälsarkrans, mycket fint <3



Nu taggar vi återträff dårå. Det kommer nog bli nice, hoppas jag iaf. Men annars blir det som det blir det som det blir mer säker än så kan man inte vara.

Nej nu måste jag verkligen dra, puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback