Allmänt depp...

Jag är nog en rätt ovettig människa ibland. Jag tar mig alldrig till något att göra sitter mest och degar då jag inte är på Junis eller i skolan. Eller som sagt jag lever vid datorn, är egentligen rätt less på att sitta här hela tiden. Borde göra något vettigt ist, men jag vet verkligen inte vad det skulle vara. Men om någon där ute i världen har något förslag kan ni ju gärna framföra det till mig.

Min dag har varit, ja, ärligt jag vet inte hur den har varit. Allt har bara varit fruktansvärt rörigt idag. Allt har varit uppochner och det känns som om jag inte vetat något. Men jag antar att det är så ibland. Dagen har varit fruktansvärt dryg, och har helst bara velat somna om hela fagen, velat gå och lägga mig och sova bort hela dagen. Och är bara allmänt deppad idag, jag vet inte varför, för jag har ingen egentlig anledning. Jo klart det finns, men allltså skit samma, allt är bara så inecklat. Och jag orkar inte med något idag. Bara allmänt less på allt och alla känns det som idag...


Summer<3

Skolan idag var rätt slö faktiskt, hade hemkunskap första lektionen, bakade bullar. Och nä dom blev faktiskt inte så misslyckade. Snarare tvärt om rätt goda faktiskt. Sedan var dagen bara dryg, minns inte ens vad jag hade för lektioner;_;.
Hade iaf tyska efter lunch. Jävla tyska, alltså tyska har varit roligt, tills man fick en sjukt kass lärare. Som jag blir så sjukligt less på hela tiden, men jag orkar inte ens bli förbannad längre, utan gör mit bästa.
Tror mycket är att jag missat så otroligt mycket och egentligen inte fattar så mycket, men "vågar inte erkänna det".
 Sedan slutade man 1415, vi hade ingen mentorstidm vilket var sjukt nice. Eller ja det var ingen på skolan som hade det ;P
 

Bullbak på hemkunspaken idag då;P

Sedan jag kom hem har jag hållt på med mitt bildspel från Norrbyskär, som jag började med igår kväll, och nu är det faktiskt klart. Och jag är faktiskt nöjd med det. För en gångskull är jag nöjd med något som jag har gjort, det är inte ofta.
Men det här tyckte jag verkligen blev bra. Enda som är är väl ljudet i inspelningarna, men det beror ju inte på bildspelet utan på kameran jag hade.
Tog ett tag att göra det eftersom jag var tvungen att leta alla bilder, lägga dom i ordning och starta om programet  ca 100 gånger för att Movie maker är helt stört och hänger sig hela tiden och är jätte segt. Men man orkar inte använda något annat program.
Men tillslut blev det kvar och ick en längt på cirka 10 minuter, orkar man ens titta på ett så långt bildspel?
nja, jag har tittat på det iaf, och jag blev nästan tårögd, ja jo, faktiskt.



Konfakortat!! Saknar er alla oerhört mycket<3 Ni har en speciell plats i mitt hjärta<3 miss U<3

Imorgon är en sjukt slapp, eller nä, ska jag säga sjukt dryg dag. Jag har 2 lektioner på hela dagen. Den första börar 0910 och slutar 1010, den andra börjar 1205 och slutar 1310. Känns det värt, frågar du mig så är svaret nej.
Det är verkligen en sån dag som man helst skulle vilja slippa, för det är bara drygt att inte ha något att göra, för inte fan orkar jag gå hem därimellan heller. Det lär ju bli att fara ner på stan eller något i den stilen.
 Och varflr min dag serut så är för att övriga klassen har fördjupning i orientering på förmiddagen, vilket hör till idrotten, och jag har inte idrott, = ingen fördjupning.


Hittade en sjukt vacker bild i en tidning och blev helt "förälskad" i den

Okey, från att inte haft något blogg humör alls, till att skriva ett relativt långt blogginlädd, utan att ha blogg humör så är det ganska bra, men nu ska jag verkligen inte skriva längre, om det nu är någon som läser dess sista rader idag, man vet aldrig. Puss´n<3

Du betyder oerhört mycker för mig ******, även om du inte vet om det, så du peppar mig otroligt mycket..
******<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback