Inga ord finns kvar!

Sleepy as hell, yes i know. Take me away from here pleas! I can´t do these any more, i Can´t!

Trött sliten osv. Vill sova men jag måste anstränga mig att plugga nu. Har SO prov i sammhällsekonomi imorgon efter lunch. Hoppas att det går bra iaf. Känns som om jag kan det mesta nu =)  Hoppas på det bästa iaf (=.

Teatern idag, jo det var drygt och jag orkar egentligen inte helst vill jag mest bara sitta ner och bara ja, sitta och vara.
Men jag vet att jag inte kan göra det. OCh jag gör mitt bästa. Men jag känner mig inte tillräcklig.
Vet inte vad jag ska göra. Vars jag ska vara eller kliva in. Känner mig bara jävligt osäker.
Känns som om det inte är min grej längre, inte min sak. Att det är någon annan än jag som ska göra det där, någon som är bättre än mig på det. Inte just nu iaf. Känns inte som om jag har dom krafterna för att göra det här nu. Jag kan inte göra det fullt ut som jag borde kunna. Hittar inte det där som får mig att vilja längre. När jag vet att jag tycker att det verkligen är jätte kul egentligen.

Det ger mig en klump som skaver som bara svider, som får mig att fundera om jag verkligen borde göra det här. Om jag verkligen är en sån bra ledare som jag borde vara. Ibland känns det inte som om jag är det iaf.

Allt blir bara sämst nu. Alltid är det något. Smärtan blir bara större och större. Och jag orkar inte med det längre.
Jag vill helst ta en paus från hela livet just nu. Så jag slipper se och höra det här. Vill verkligen inte det. Jag har inte den styrkan att inte kunna ta åt mig just nu.
Tårar som rinner, som inte går att stoppa. Allt är så jävla rörigt, vet inte avrs jag är längre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback