so sick of love songs

Som jag sa så skulle denna dagen vara mycket dryg, och ja jo, det blev den faktiskt också. Kanske inte lika dryg som jag hade tänkt mig, det rullade faktiskt på ganska bra. Gorde bort NO:n sedah hade vi SO då vi var i datasalen, sjukt ovärt. Blev förbannad på att datorerna är helt störda där, och när man tittar på skärmen får man as ont i ögonen + att vissa datorer leverom så sjukt mycket så det känns som om man ska få tinitus. Tur att vi ska få en ny data sal (yes).
Känns som om dagen flytit på rätt bra, men det känns som om klockan är mer än 20 i 6 också.
 Nu fuderar jag på att dra ner på stan, det är demostration om FRA lagen, lär ju ändå vara massa andra roliga människor som är på stan också, så ja jag tror jag gör det men :P

Lekte lite i photoshop, lite snabbt sådär. Blev inte jätte nöjd, men för att vara jag och på typ så kort tid var det faktiskt rätt bra
Ja ni får väl avgöra själva tycker jag:
Orglinalbilden! And after!
Personligen är jag mest nöjd med bilden till vänster. Vet inte varför men den är "vackrare" den känns "höstig".
Skulle jag personligen säga dt så tycker jag inte det ser ut som om den är tagen ibörjan av Juni:P Sedan har den myckt finare färgnyanser i sig.
Bilden till höger vist, den är också fin, men det är starkare färger, och ger ett helt annat uttryck i det hela.  men men :) nu ska jag pallra mig ner till stan, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback