Who am i?

Jag vet inget längre. Inte vem jag är, vad jag vill eller något alls. Jag känner mig bara allmänt förvirrad just nu och vet inte vars jag ska tavägen. Allt är bara upp och ner. Och jag vet inte vars jag är. Det är jobbigt, och ajg vet fan inte om jag orkar mer snart. Jag orkar inte höra jämnt och ständigt hur värdelös och hur korkad, ful jag är. Orkar inte hura att jag alltid gör fel och hur värdelös jag verkligen är.
Jag orkar inte visa att jag tar åt mig för att det gör allt bara så mycket värre. Orkar inte höra massa folk som slänger dumma kommentarer efter mig längre. Och dom bara fortsätter. Och jag försöker att inte bry mig, men hur lätt är det egentligen?
I längden är den inte så lätt. Även om jag kanske visar att jag inte tar åt mig något så gör jag faktiskt det. Och det är bland det jobbigaste som finns, och jag orkar inte bära på allt tillslut. Jag blir förbannad på mig själv, men jag vet inte var jag ska göra, inte vars jag ska ta vägen. Jag vill mest av allt bara fly här ifrån, långt bort, eller ja iaf till någon som verkligen förstår mig.. Orkar inte med det här längre!



Who am i? Jag försöker svara på frågan, och letar och letar, men jag finner inget svar egentligen. FÖr jag vet inte vem jag är längre. Jag borde veta men jag gör det inte!



Imrn blir det nog en tripp in till stan och leta rekvisita. SOm det ser ut nu =) bättre det än att sitta hemma vid datorn right? :P Sedan blir det en tripp på kalas, inte så taggat men ja man ställer väl  upp ändå. Annars blir nog min söndag slapp, behöver jag nog.

Dagen i ära har jag köpt ett par nya byxor. annars bara suttit vid dumburken = här dårå. Och nu ska jag gå och se på Superhero Movie. med familjen, den verkar ju inte bäst men aja.- puss hej<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback