You raise me up!

Godmorgon världen. Jag är fruktansvärt trött idag, och är bara allmänt otaggad på allt idag, vill verkligen inte göra något.
Och jag börjar om 35 minuter, det gör inte saken bättre heller. Sedan har vi tyska, och jag hade lovat att jag skulle göra tyska läxan tills idag, men inte har jag gjort det nä. Så nu kommer hon ju bli mindre glad på mig.
Och sedan har jag möte efter skolan på Junis, men jag vill egentligen inte vara med. Men nu när jag sett till så det börjar senare känns det bara jätte dumt att inte åka dit, men vi får se när jag slutar också. Annars blir det nog hem och packa efter skolan.
Och dum som jag är(ja dum) Så kommer jag på igår kväll att min sovsäck hänger på vinden i djäkneboda och har hängt där sedan kanske 10 augusti (hur fuktigt/äcklig lär inte den vara nu då. Säkert möglat bara för det. USCH att jag ahr glömt bort den, men jag får känna hur den känns när Lars kommer hem med den, är nästan så att jag gruvar mig för att använda den.
Är det någon som vet hur fräsh den är efter att ha hängt i ett gammalt trä hus i nästan 2 månader? I don´t . Men jag hoppas att den inte är allt för ofräshh! Men men.
Imorgon drar jag ju då till Skellefteå på Junis grundledarutbildning. Och jag är egentligen inte ett dugg taggad på det. Men jag har inte så mycket va nu dårå. USCH säger jag bra, ge mig en säng så jag kan sova några timmar till!
Orkar fan inte skolan idag. Vill vara ledig :O
Men ja, man får ju inte alltid som man vill, även om man hoppas det ibland. Usch nej, jag önskar att provet är lätt och att jag får sluta tidigt idag, det skulle vara guldvärt.


Är helt inne i den låten, i love it<3

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och fra iväg till skolan innan jag blir allt för sen. PUSS´n<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback