Bäst ever

Godkväll, har haft den absolut bästa dagen ever alltså.  Den här dagen gjorde verkligen min vecka, och det säger jag verkligen med ett leende på läpparna också, tack för kvällen alltså. Helt underbart.
Skulle ner på subway och käka då mamma ringer och frågar om vi ska fara på eastern palace och käka, det tackar man ju aldrig nej till liksom, så då cyklade jag ner dit käkade med mamma, Mathias och mormor innan jag cyklade vidare, till kyrkan för mässan och sedan Lindigruppen, första gången för den här terminen, var verkligen roligt att träffa alla igen, kanske inte var jätte seriöst idag, men vi fick i alla fall något gjort, vilket var det viktigaste, dock skrattade vi typ så vi grät. Riktigt roligt har jag i alla fall haft. Det är alltid lika roligt med torsdagarna, och kommer verkligen se fram emot det den här hösten alltså. Vi har alltid så roligt, kommer vara höjdpunkten på veckan alltså. Kul att ha något att se framemot, särskilt efter våra sjukt jobbiga torsdagar i skolan, så är det skönt att få göra något kul, även om det kommer bli mer seriöst nu framöver kanske.Åh, jag sitter och ler här i min ensamhet, känns urfånigt, men min kväll har verkligen varit fylld av skratt, och det gör mig alltid lika glad, kan vara glad så länge för så lite, ser redan framemot nästa torsdag=)
Ja, ja jag babblar på om det här, men jag älskar känslan efter att ha varit där, jag är alltid(!) glad när jag kommer hem=)
 Men nu ska jag avrunda och åka hem, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback