Bröllop

Godkväll! Nu är det några dagar sedan jag skrev igen, men jag har verkligen inte tid att blogga längre känns det som. jag tänker hela tiden att jag ska blogga, men det blir aldrig av. Men jag ska bättra mig, eller ja i alla fall ska jag försöka bli bättre på att uppdatera.

Första veckan på gymnasiet är avklarad och klassen o lärarna känns riktigt bra om jag ska vara ärlig. Nu har ju dock inte skolan "börjat på allvar" ännu, men nästa vecka, eller ja på tisdag i alla fall.
 På måndag börjar vi klockan 1 och ska sedan se Inglorius Bastards på kvällen, tror det kan bli riktigt trevligt faktiskt =).
Sedan slutar vi väll vid 8 kanske bussen går dock inte hem förrän 22, blir nog rätt segt kan jag säga.

Idag, lördag har jag varit på Carolas och Björns bröllop. Var riktigt fint faktiskt, verkligen. Och önskar er verkligen lycka till och stort grattis. hoppas ni haft en bra dag!!
 Ska förska lägga in någon bild senare, men min kamera ogillar mig starkt och jag kan inte ladda in dom på datorn. måste ladda in dom med min gamla kamera som för närvarande är i Djäkneboda. Men efter det ska ni få se någon bild=)
Men igen, Stort grattis till Carola och björn. Denna dag tillägnas er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback