Filmanalys

Nu, äntligen är jag klar med den förbannade filmanalysen som jag aldrig trodde bli klar hur mycket jag än skrev verkade det aldrig komma närmare ett avslut. Men nu äntligen är den klar och jag har mailat den till min lärare i mediekunskap, så nu är det bara att hoppas på att hon godkänner det innan våran mediekunskapslektion börjar imorgon, eftersom vi inte har någon datakunskap, vi har ju inte fått våra datorer ännu. Vi har alltså bara 2 lektioner på torsdagar som är 2 timmar och 45 minuter. + lunch då. Så om hon inte hinner godkänna den innan typ halv 12 imorgon måste jag åka till skolan, för att ja jag vet inte vad jag måste göra i så fall, men jag får nog godkänt, jag är verkligen riktigt nöjd över mig själv att jag lyckats lämna in ett atbete innan deadline, det är ovalingt för att vara jag, om det ens hänt någon gång...

Så jag hoppas på att var ledig imrn, då är jag ledig och slipper stressa ifrån skolan för att hinna ner till stan när jag ska ha mötet med Åke, så om något vill hitta på något kan ni ju höra av er=)
Men nu ska jag gå och se på tv=) kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback