Gangster

Godkväll, Stör mig fortfarande på den hemska statistiken för blogg.se  men jag antar att det är något som jag får lära mig leva med. Jag bloggar ju trotsallt inte för att se statistiken, i hope. Men men, det är ju inte så jätte hemskt som jag får det att låta som heller. ^^

Min söndag har varit... Seg, verkligen seg. Vaknade 11 och har inte gjort mycket annat än att se på TV och suttit vid datorn idag, men det behövs sånna dagar också faktiskt, riktigt slapp dagar behöver man och det kan jag inte säga emot. Har faktiskt varit riktigt skönt om jag ska vara ärlig.

Just nu sitter jag och ser filmen "Gangster" med Mikael persbrandt, som visas på 4an, men förnärvarande är det ju reklam och det har varit nyheter och väder, så jag passade på att blogga lite. börja se filmen om ni inte redan gör det, den är inte världs bäst, men den funkar helt klart. Så ska nsart avrunda för filmen börjar när som helst.
Imorgon skola, sedan ska jag typ ha möte med rektorn, hoppas det går bra, men det lär de nog göra.
Annars blir det inte så mycket imorgon, rätt skönt ändå. Det blir nog desto mer senare i veckan.
Men nu börjar filmen. Så jag skriver ngt imrn. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback