Gymnasiestart

Så, nu var första dagen i gymnasiet avklarad, skönt. Inte för att  jag har "oroat" mig eller så, mest bara att det är skönt att fått det gjort. Träffat lärarna, klassen och fått titta runt på skolan. Det känns verkligen riktigt bra måste jag säga. Inte allt för stor skola heller. Och lärarna verkar riktigt bra. Våra mentorer verkar också bra måste jag säga. Så såhär vid en första "anblick" känns det som det kommer bli riktigt bra. Jag ska lite på känslan och gå efter den och inte låta något annat ta över nu. Det här kommer bli riktigt bra! Det får jag helt enkelt intala mig att det blir ;D
 Första dagen var grymt slapp. Info i uppehållsrummet, sedan upprop och info.. SKulle ta typ  mugshots och fika innan vi sedan fick sluta.
 Imorgon består dagen av att åka ut till Norrbyskär.  Blir fun. Älskar Norrbyskär så det är inte mig emot. Bara kul.
 Så det var första dagen. bara 2 år kvar, ne skämt å sido.

 Påtal om något helt annat så har jag fått tillbaka min kamera idag. Så happy alltså. JAg blev överlycklig när jag fått veta att jag skulle få tillbaka den idag. Norge.
 Men men, nu ska jag avrunda och lägga mig och läsa Twilight! Kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback