Lördag

Verkligheten är nära, jag sluter mina ögon för att se om det är som jag förestält mig att det ska vara.
 Men verkligheten är tyngre, jobbigare. Men såklart har den sina ljusa punkter även den. Men vilken verkliheten är tung.
Försöker få det att se ut som jag föreställt mig, men jag vet ändå, att den verkliga verkligheten finns där någonstans och jag kommer inte kunna  blunda för den i all evighet. Den kryper sig allt närmare, och tar över tillslut. Det blir smärtsamt och tungt. Aldrig hade jag kunnat föreställa mig det såhär.
 Jag kan inte blunda längre, jag vet att det finns en verklighet som inte går att förneka, även om det inte är dåligt, men det är aldrig perfekt, det är det inte för någon, och dom bitarna som inte är perfekta går inte att blunda för i all evighet.

Jag har varit på stan och shoppat idag, köpte en ny kjol och 2 tröjor. Jag är nöjd med mina köp och det behövdes kan jag säga. jag kommer nog lägga ut bilder senare, men just nu har jag inga bilder så det går dåligt kan jag ju säga.
 Men så fort jag fixat kommer dom.
 Jag åkte in till stan vid 10 och var hemma igen vid 4, och då hade det börjat blåsa rätt mycket, så då känndes det ju inte lika varmt längre, men det var så sjukligt varmt när jag gick på stan så ja,jag vet inte vad alltså.

 Imorgon(idag) blir det i alla fall att åka in till Stan, vi ska på Kalas. Sedan ska vi lämna tillbaka hunder, för vi har varit hundvakt åt Cassi i helgen. Sedan vet jag inte vad som händer mer, eller rättare sagt vill jag inte att det ska hända något mer. JAg vill sova länge, vila upp mig och njuta av att bara vara



Varför blunda, varför inte vilja. Men jag vet att någonstans finns du, och stöttar mig, även om det är på håll finns du där för mig i alla lägen, vad som än händer. Och ställer alltid upp för mig. Finns där för mig när jag verkligen behöver det.
 Det gör ont att veta att vi träffas så sällan, för jag vet att jag behöver dig. Jag vill inte förlöra dig. Jag orkar inte förlora dig.
Jag saknar dig så otroligt mycket, vill bara att dagarna ska gå så jag får träffa dig.

Nä nu måsta jag avrunda, håller på att somna, godnatt. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback