lördag;D

Just nu är blogg.se inte så omtyckta av mig kan jag lova, dom har gjort om statistiken, och där man ser den är helt annorlunda, linjerna är tjockare, grötigare och den ska vara en prick ovanför varje datum, den pricken är inte ovanför linjen där datumet står, utan kan vara mittemellan, fast det inte finns någon dag där, nej jag blir less, blogg.se verkar bara bli sämre och sämre, överväger nästan att överge det här nu. Kan ni inte bara ge er någon gång, fan var ni tvungen att byta det där för :S

Aja åter till verkligheten kanske. Har haft en jätte bra kväll. Åkte till Sandra och käkade middag , jag, Sandra, Claire och mamma. Teriyakibiff, riktigt gott måste jag säga. Sedan vid åtta tiden kom Marianne också. Vi hade riktigt trevligt faktiskt, sedan kom Mathias och hämtade oss kanske kvart-20 över 12 kanske, och nu sitter jag här, och ska bara avrunda detta inlägg så ska jag faktiskt gå och sova, börjar känna mig riktigt trött om jag ska vara ärlig. Det är ju trots allt en dag imorgon också, innan helgen är slut *suck* vill att helgen ska vara längre, kan man inte begära det. Jag hade i alla fall grymt gärna velat det just nu känner jag.
Men nu är det dags att sova, skriver väll något imrn(idag) också. Om ni undrar varför det inte kom något inlägg igår, så var det för att när jag skulle blogga hade blogg.se driftupehåll, och gjorde om statistiken, morr!!
Men vi höres, kramen<3

Kommentarer
Postat av: alva ~

kan du inte ladda upp enbild på hur den ser ut ? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback