miss U

God natt(?) Jag  är faktiskt väldigt trött om jag ska vara ärlig och ska alldeles strax gå och lägga mig för den delen också.
 Veckan har varit OTROLIGT jobbig. Nolia tar på krafterna, och det känns att man var där 4 dagar i rad om jag ska vara ärlig.
Kroppen känns öm, och det känns aldrig som jag får tillräckligt med sömn för att ta igen mig, utan jag blir bara tröttare och tröttare hela tiden, jag förstår verkligen inte, men det kanske inte är tänkt att jag ska förstå heller.
 Men även om det tagit på krafterna att stått på Nolia så har det varit otroligt roligt.  Och det känns som om även om vi inte värvade några medlemmar som om vi fick annat "nyttigt" gjort. Tillexempel känns det som om vi kommer kunna starta upp något samarbete med SBU. Vilket skulle vara grymt roligt, eftersom vi inte direkt är "fiender" och vi jobbar ju trots allt för samma sak, så varför inte samarbeta? Så jag hoppas att det blir något av det här, det skulle vara riktigt kul.

 Så vad mer har jag gjort i veckan förutom att gå på Nolia, ja jag har ju som inte hunnit med så mycket annat.
 Vi har haft besök från Luleå som jag inte träffat på flera flera år. Så det var roligt.  Fick var alita guide på stan idag och hann med att hitta MASSOR med snygga kläder. Så imorgon blir det nog en tripp in till stan för att shoppa lite. Ska kolla bussarna påtal om det så jag inte glömmer bort det. Men det är ungefär det jag har hunnit med.



Saknar dig så otroligt mycket så det gör verkligen ont. Jag förstår inte hur mycket man kan sakna någon om jag sak vara ärlig, det gör så otroligt ont så det finns inte ord som kan beskriva det. Jag vill bara att dagarna ska gå så jag får träffa dig, men ju mer jag vill att tiden ska gå, ju långsamare går den. Jag fattar inte. Saknar dig....<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback