Nolia

Jag är relativt less, och fruktansvärt sliten. Har ont i fötterna som jag vet inte vad, och skulle kunna somna nu på direkten, men jag går inte och lägger mig 10 över 8 då lär jag ju vakna halv 8 imorgon, nog för att det inte skulle vara så dumt men jag skulle gärna sova lite längre. Jag behöver det.

Jag har inte haft orken att blogga dom senaste dagarna, har varit fruktansvärt trött och inte orkat helt enkelt. I lördags var vi och hälsade på Sanda och Claire, det var riktigt trevligt faktiskt. Grillade och till efterrätt åt vi tårta. åkte väll hem där vid halv 11 tiden och vi såg pirates of the caribbean. Och i söndags(igår) gick vi på Nolia, i några timmar, och jag fick fruktansvärt ont i fötterna. Hittade massor av fint, men handlade dock inget. Men det var riktigt trevligt.
 
Det blev även Nolia idag, dock inte av det syftet att gå runt och titta utan för att jobba. Vi kom dit vid 11 och skulle gå in. Så Tove ringe till Margot så hon skulle komma med våra passer kort. Men det var ingen som svarade, såvi ringde igen, då svarade någon, men det var inte Margot, utan någon parkeringsvakt som jobbade i garaget på Nolia. då hade hon tydligen lämnat mobilen på biltaket, lyckat! Vi stod och väntade, för han skulle komma med mobilen. Men vi viste ju inte riktigt hur vi skulle ta oss in. Men vi gick efter stängslet och hittade några scouter som var trevliga, så vi frågade om en av dom kunde gå och kolla var NBV stod, så hon gick och kom tillbaka en stund senare med våra passer kort, så det var ju tur det i alla fall. Tydligen hade margot inte alls saknat sin mobil, hm.

Men vi gick in och hittade vårat tält, och insåg ganska snabbt att vi hade VÄLDIGT lite matrial att använda. Och jag vet att i har massor med matrial nere på bakfickan, så vi gick in till stan för att hämta matrial, och fick med och en rollup, en typ "bar"/disk, som man kan lägga upp tidningar och så på. Så vi fick bära det tillbaka till Nolia, vilket inte var speciellt lätt eftersom "bar"/disken inte var speciellt lätt att bära. Men vi tog oss fram, till slut. Och det var fruktansvärt varmt att gå och solen lyste rakt på oss HELA vägen. Vi packade upp och stälde iordning "bar"/disken, men vi hann inte mer än packa upp så började det regna. verkligen SPÖ regna också, och det regnade in i vårat tällt, så vi fick packa ner alla tidningar. Men vi var i alla fall glada att det inte började regna medan vi gick dit.
 Inte för att jag riktigt förstår var regnet kom ifrån heller, för det var strålande sol och helt plötsligt började det bara ÖS regna. Tydligen sköts programmet på stora scenen upp med 1 timme för att der regnade så mycket.
 Så jag hoppas att det blir bättre väder imorgon då vi ska stå där. Och imorgon har jag köpt med mig så jag har något att äta också,för USCH vad dyrt det är att äta på nolia alltså, jag åt en korv och en dricka 35:-, skulle ju typ bli pank om jag köpte mat varje dag. Men nu har jag mat att ta med i alla fall.
 Men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback