Quentin Tarantino

Så, då hade andra skolveckan börjat ja, känns väl lite sådär lagomt drygt faktiskt. Busskorten fungerar fortfarande inte, vilket jag tycker är välidigt bra för då kan man åka hur mycket buss man vill, skönt då jag nu för tiden inte har cykeln på stället jag befinner mig(oftast är det i alla fall så), detta är dock väldigt opraktiskt, då jag tycker om att cykla. Men jag tycker också att det är väldigt skönt att åka buss, fast vem gör inte det liksom, det är bekvämt och allt,det gillas av mig.
 Förra veckan var slapp, som första veckan i skolan oftast är, det var även gårdagen då vi började 1 och slutade ca 20:00, och vi var och såg Inglorious Bastards av Quentin Tarantino. rekomenderar starkt att se den.  Även om det är brutal så finns det inslag av humor i den, vilket är väldigt bra, men se den, det tycker jag absolut.

Och idag har vi haft idrott engelska och mediekunskap, ja idrotten var mest kolla planeringen och gå en promenad, engelskan hade vi ett sådant diagnostiskt(stavas det så?) prov, vilket gick åt helvete, och det menar jag, för jag kunde verkligen inget. Sedan mediekunskapen  gick vi igenom dramaturgi och började skriva en analys på filmen, som ska vara klar senast torsdag klockan 3. FAN, måste verkligen hinna klart innan det så jag får vara ledig. Har börjat, ordentligt, och hade tänkt skriva hemma. Men ni tror inte att ja glömmer  papparet där det står vad jag ska skriva på skolan, jo det är klart jag gör. Det är jag i ett nötskal. Får fixa det där imorgon, men hur FAN ska jag hinna, ÅNGEST! Måste hinna klart innan 3 på torsdag så jag hinner med bussen så jag är i stan innan halv 4 för då ska jag ha möte med Åke, sedan bär det av till kyrkan för lindigruppen halv 7, och klockan 10 går  bussen hem, suck så seg den dagen kommer bli. Men nu skriker sängen på mig och jag måste verkligen sova. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback