snabbis

Då hade ännu en dag gått och ja en ny är väll påbörjad också, jag ska snabbt skriva ett inlägg innan jag ska gå och lägga mig, jag är grymt trött och förstår inte varför jag inte lagt mig tidigare.
 Men dagen har varit otroligt slapp, vilket är väldigt skönt,  jag åkte in till stan och skulle träffa julia men det blev inge av.
Så jag cyklade runt, vilket jag tycker är rätt skönt, innan jag bestämde mig för att åka hem igen. Träffade Carola och Staffan också.
 Annars har jag verkligen inte gjort något, bara tagit det lugnt, har haft sjukligt ont i huvudet. Så har inte orkat så mycket faktiskt.  Men nu ska jag avrunda och gå o lägga mig.

 Längtar tills imorgon<3 Du är underbar och det vet du!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback