Städning!!

Goddag, jag är ledig idag, vilket är grymt skönt. Dock har jag inte gjort ett skvatt idag förutom att jag har suttit här då, vilket inte är specielt lovande. 5 timmar, grattis. Men jag ska bara skriva klart det här inlägget så ska jag faktiskt gå och städa mitt rum som bokstavligen ser förjävligt ut och är i akut behov av stadning, närmare detaljer behöver jag dock inte gå in på. Men det räcker med att säga att det verkligen behövs. Har jag sedan tid över och orken så ska jag fixa garderoben, och skruva ihop min byrå som jag fick när vi var på ikea, har ca 2 timmar på mig innan jag måste göra mig i ordning och pallra mig ner till stan för mötet med Åke. Efter det blir det någon/några timmars dö tid, kanske 2 timmar då jag inte har ett skit att göra, känns inte så peppat. Halv 7 blir det sedan Lindigruppen, första gången den här terminen, ska bli kul.

 Jag hade egentligen tänkt sätta mig och se Mamma mia! men jag insåg att jag verkligen måste städa, och om jag ska vara hemma i helgen vill jag ha det bortgjort, men det känns så OTROLIGT jobbigt att dra fram damsugaren, ja det är ju inte ansträngande så, men den är otymplig och jobbig. Men jag kommer inte undan det förr eller senare måste jag verkligen göra det och desto längre jag väntar, desto jobbigare kommer det att bli. Men, men. Det är bara att sätta igång.
Tror jag ska dra igång Spotify så jag har någon musik att lyssna på också. Nä, nu ger jag mig, för varje mening känns det bara ännu jobbigare att dra sig från datorn för att städa. Men skriver kanske senare. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback