Norrbyskär

Hallu där! Jag är glad, över glad idag! Det känns bra och jag är lycklig. Skolan känns peppad.Och ja. Imorgon har vi  våran första riktiga skoldag, det känns riktigt bra faktiskt.

Idag har vi som sagt varit ute på Norrbyskär och gått kompisstigen och massa annat också för den delen. Vi spelade volleyboll med Sveriges sämsta volleyboll. Så det gick inte fullt så bra kan jag lova. Men det var roligt, och det är väll det som är det viktiga, eller hur?
 Mer då, nä vi gjorde inte så mycket mer. Kompisstigen var rolig, även om vi kanske inte var jätteduktiga så tycker jag faktiskt att vi hade väldigt bra sammarbete, men det kanske bara var jag? Hursom gick det bättre mot slutet.
 Vädret var helt fantastiskt, vilket var bra. Hade inte varit så roligt i regn.
 
 Men kompisstigen består i alla fall av ett antal övningar som går ut på att gruppen sak sammarbeta och att man ska klara de olika övningarna, vissa går på dit och andra inte. Det var bla att man skulle gå på någon lina, bilda ord. spindelnätet(där alla i laget skulle genom nätet, men man får bara använda ett hål 1 gång) och knuten osv. Riktigt roligt. Och ja sammarbete är verkligen viktigt annars går det väll inte så bra kan jag säga.

 Men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och sätta mig och se film innan det blir sängen. Ska ju upp vid 6 imorgon med. Bussen härifrån går ca klockan 0645, inte allt för taggat men går man i skola så gör man. Men nu har filmen börjat och det är bäst jag går så jag inte missar hela filmen. Ska dock ta mig lite blåbärspaj(som jag för den delen har bakat) och ett glas cola=) kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback