Home sweet home!

Hejsan där ute. Jag är hemma efter några dagar i Norge, och jag måste säga att det har verkligen har varit helt fantastiskt alltså. Norge är verkligen ett helt fantastiskt vackert land om jag får säga det själv. Det är så obeskrivligt hur vacker det verkligen är. Alla berg och dalar. Och för att inte tala om alla vattenfall som finns överallt alltså! Det är så otroligt, och jag kan egentligen inte förstå att det är vårat grannland. Vattnet är så otroligt klart. någon sa till mig att Sverige hade det renaste vattnet, nä jag tror inte på det där längre.
 Jag har sett geirangerfjorden, Nidarosdomen och åkt Trollstigen. Och ja jag är så otroligt nöjd, att på så få dagar få in så mycket. Det är verkligen great. Jag har tagit massor av bilder, men dom är på datorn hemma, och när jag laddar in dom ska jag skriva ett mer utförligt inlägg om resan istället för det hära. Detta känns mest som att jag bara pratar på om hur vackert det är i Norge, men det är det verkligen också.
 Dessutom borde jag gå och lägga mig, dels för att det är dags att börja vända dygnet eftersoms skolan börjar om 2 dagar och sedan för att jag har åkt bil i 24 timmar, sovit dåligt och jaa, vi kom ju hem typ 10 imorse. Och det är dags att lägga sig, min kropp är inte i det bästa skick just nu. Den behöver en godnatts sömn kan jag lova.
 Och imorgon blir det att åka ut till Flurkmark och fira Jonna, som fyllde 15 i Lördags. Grattis Jonna<3 mig älsk du!
 Så det blir bara bra det!
Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback