Seg måndag, som bara den!

Jag är SÅ JÄVLA LESS på "inglorious Bastards" nu så jag skulle verkligen kunna spy alltså. Allt handlar om den nu, och jag skulle lämna in filmrecensionen idag, har jag gjort de, nä tänk för att jag inte har det, för jag kommer ingen stans utan står bara och  stampar på samma ställe hela tide, jävla film helvete. Hur kan en så bra film bli så dålig på en vecka ;S, det är helt sanslöst alltså. Jaja, jag får ta tag i det där inatt eller imorgon, jag vet inte, det måste göras i alla fall, ska försöka skriva klart den så jag kan lämna in det till Sofie imorgon, det skulle vara bra eftersom jag inte kommer hinna maila henne idag, suck. Jag som verkligen ville hinna klart idag, men ska jag vara ärlig så glömde jag totalt bort det när jag kom hem. Sedan så har jag varit så sjukt trött och haft ont i huvudet som jag vet inte vad. Helt sjukt.

Måndag idag, segt som bara den, har inte varit med om. Först mediekunskap, läste typ tidningar och skrev vilka olika sidor det fanns i tidningarna, suck jaja, media är media, allt är inte roligt, fast det är de ju aldrig dock. Sedan hade vi svenska, och ni kan väl aldrig gissa vad vi gjorde där, jo film recension. Kom dock inte så långt som ni kanske redan har förstått. Men men, ska snart engagera mig snart.
Sedan hade vi medieproduktion och vi filmade dom anslagen vi fått förra veckan, det blev faktiskt riktigt roligt, och bra, vissa bitar. min grupp fick i alla fall beröm, det känndes bra. Det tod väl sådär nästan hela lektionen och sedan tittade vi på alla filmerna, kul=)
Drog dock över på tiden innan vi skulle ha mentorstid, eller ja vi valde representater till Elevrådet, vilket blev jag och Alexandro, det känns roligt faktiskt=)
Sedan dega på skolan i en halvtimme, Tina kom dock efter en kvart (dvs en kvart innan vi skulle på mötet) Och var lite trevlig med mig, då gick tiden betydlig snabbare kan jag lova.

Mötet gick bra, skönt att få det bortgjort, men vet inte om jag kom fram till så mycket (eller det kanske vi gjorde men).  Aja, mötet är avklarat, och jag och Carina bestämde att vi skulle gå och fika på schmäck nästa fredag, ska bli kul.
har även bestämt mig för att börja i kör idag, blir nog i Philomela, dvs den kören som Ida är med i, på måndagar, blir bra=)
Men nu ska jag dricka thé och krypa ner under en filt och se på TV innan det blir sängen och kanske ett kolegiblock, en penna och en halvskriven filmrecension.
Skriver imrn. Kramen<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback