Tisdag, godnatt!!

Jag kan inte sova och det är verkligen inte särskilt roligt. inte heller eftersom jag är så otroligt trött så det finns inte ord för det. Jag önskar att jag kunde sova..
Hur som helst så har min dag varit awesome, eller ja och nä. Det har varite en av dom sämsta dagarna på länge samtidigt som det har varit en helt underbar dag också. Jag tänker faktiskt inte gå in på några exakta detaljer på vad det är som gör att dagen varit så otroligt kass!!

Dagen började med idrott, bowling som jag för den delen redan hade nämnt för er. Sedan hade vi Engelska, inte fullt så roligt och jag fick inte ett skit gjort om jag ska vara ärlig, verkligen inget alls. Eller jag hann läsa igenom en gång men...
Sedan hade vi Mediekunskap och vifick lyssna på massa gamla radioprogram, och även några nya. Det var faktiskt riktigt roligt måste jag säga. Sedan fick vi i alla fall sluta en halvtimme innan, Tack K.
Jag orkade dock inte åka hem så jag satte mig och typ vilade. Jag hade värsta depp dagen idag, det är detta mörker som gör en så deprimerade, det kan inte vara hälsosamt! Men i alla fall så kom K fram och frågade hur det var så vi satt och pratade en stund. Tack K det behövdes verkligen det behövdes.
Efter att jag och K suttit och pratat ett tag så kom min ork åter och jag orkade åka hem.
Träffade Valdemar på bussen, då blev jag jätte lycklig!
Sen åkte jag till teg och yrande runt där ltie innan jag åkte tillbaka till stan och var   men Valle.

MEn nu sova. KRamen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback