Fredag(lördag), julavslutning!!

Okey jag är hemma nu, alltså hemma hemma! ligger i sängen och är uppkopplad på någons internet.
Jag är trött och ska faktiskt sova snart. kom hem för ca en och en halv timme sedan efter att jag avrt och sett Avatar på bio, den var faktiskt riktigt bra måste jag säga. Eller ja den var inte super bra men bra var den.
Efter Bion skulle jag ta bussen hem, kalrt man inte kan använda busskorten då inte. Och mamma kunde inte hämta mig. Så johan gick med mig hem, tack johan!..

Men okey. Vi fick ju jullov idag, det känns konstigt. Det känndes konstigt att gå ut ur skolan och veta att det kommer dröja 3 veckor. Det känns som en evighet faktiskt och det är jobbigt. Ja jag ser framemot att skolan börjar nu, ja redan när jag haft lov i kanske 15 timmar så längtar jag. Men jag kommer sakna gänget och faktiskt vissa lärare också. Ja vi har ju faktiskt helt störtsköna lärare. Och med tanke på att vi är kvar på skolan nästan varje dag så ja. Det kommer kännas jätte konstigt. Men vi får ta och hitta på något under lovet alltså.
 Avslutningen var faktiskt ganska nice ändå. Först en timme med klassen vi typ spelade spel/spelade kort. Sedan höll rektorn tal, eller ja hon pratade. Sedan fick vi se Eriks film NTI cribz som jag lägger ut snart här i inlägget.
Så sjukt bra den ä'r alltså. Sedan käkade vi julbord och bara tog det allmänt lugnt.
Vi var lite copycat av tek hög och byggde "stolsberg" i vårat(MP09) och i EC09:s klassrum tills mighty kom och sa åt oss att ta ner de. Vilket vi faktiskt gjorde.
Vi insåg att vi var tvungen att tömma kylen också, alltså kylen i personalrummet där vi halv 2 tiden, då hade vi haft lov sedan halv 12. Så vi tömmer kylen, och eftersom vi hade en kakförpackning kvar från i onsdags (det vi köpte för panten vi fick när vi var på kvantum till klassen) så frågade jag om lärarna ville ha. dom bah nää. jag sa typ tyst men åh vad ska jag göra med dom då.. Då svarar Kajsa (med ett leende typ) "men ta dom du amanda, ta dom till dig. " jag bah okey. har typ ätit 2-3 gett bort 2....
Sedan bestämde vi oss för att gå på bion som gick halv 10 somsagt.
Men bilder från avslutningen kommer imorgon för nu ska jag faktiskt sova...
Godnatt<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback