Onsdag, kväll!!

Livet är som en berg och dalbana, det går upp och ned också svänger det både hit och dit. Det är som roligast när man är på topp men i botten är det bara skit.
Det är så livet ska vara, tänk om det var som en enda rak linje bara och det inte hände något alls, hur roligt skulle det vara? Jag kan då säga att jag inte skulle tycka det var så roligt.
Men nu är det ju som sagt inte det, så jag har väll inget att kalga på egentligen...

Dagen har varit som den har varit, inte på topp och inte i botten, men någon stans där mittemellan. Hade medieproduktion och vi gjorde kalrt bildmanuset till vårat bildspel, sedan skulle jag och malin köra fotleken och en massa andra folk kommer och är med, men som alltid med fotleken är det betydligt roligare när man är fler, det vet alla som lekt den med få personer. Men det var riktigt roligt. Vi körde den sedan på lunchen också och Sofie tittade lite små konstigt på oss när hon kom. Men så är det ibland.
Svenskan gick bra, jag tycker om att skriva när jag väl kommit igång. Så det gick verkligen superbra.
Jag kan dock inte påstå att det gick lika bra i estetiskverksamhet. Fick börja om en miljard gånger känndes det som i alla fall. Men nu är jag typ inte på G men...

Sedan pratade jag med S i en och en halv timme. Så sjukt skönt det var att få prata ut med någon och bara prata. Det behövdes verkligen.
Så jag vill bara tacka K!!

Men nu måste jag sova. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback