måndag

Jag ska lägga mig och sova alldeles strax faktiskt. Jag är verkligen dyng trött idag så det är lika bra att sova.
Har sovit skit dåligt natten till idag så jag borde verkligen ta igen det alltså.
Dagen har varit fin. Lite upp och ner sådär men det löser sig med tiden. Inget allvarligt faktiskt.
Fick veta vem som vann tipsrundan idag, min grupp vann, vi hade bara 1 fel. Ett slarvfel haha ¨så klantigt egentligen, men men. Sedan lyssnade jag klart på dokumentären om Åmselemorden och började skriva på min recension, har skrivit nästan 300 ord och nu funderar jag på om jag ska maila henne och be henne säga vad jag kan göra för att förbättra den, jag vill ju ändå prestera så bra som möjligt faktiskt. Men vi får se hur det blir.
Ska även fråga henne om hon har support imorgon och om hon kan hjälpa mig med min pressrealese också, det känns väldigt jobbigt för jag har hur mycket plugg som helst. Samtidigt som jag inte har det. Men estetiskverksamhet är egentligen det viktigaste om jag ska vara ärlig.
Men jag ska ändå stanna på supporten imorgon och då ska jag verkligen jobba, inte som idag då jag inte gjorde något alls utan bara hade allmänt trevligt med trevligt folk.

Imorgon blir det som sagt först idrott på Nolia och jag har fortfarande inte kommit på något sätt att fördriva min tid i 45 min på gammlia är det någon som har ett förslag ´på vad jag skulle kunna göra? För jag har inte en aning.
Sedan blir det back to school ska prata med S imorgon, dels för att jag verkligen har lovat K att jag ska göra det men. Sen lär det bli lunch om det går att äta. Och sedan svenska/engelska(nä jeg vet faktiskt inte, men något av det) Och sist så har vi mediekunskap och jag har redan glömt vad vi skulle göra.
ÄH Godnatt

orkar inte vara vaken längre godnatt!! kramen<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback