fredag(lördag), julklappar

Det är väll bäst att jag skriver ett inlägg då, men egentligen orkar jag faktiskt inte... Jag är väldigt, väldigt trött om jag ska vara ärlig och ska snart sova för att orka upp idag(läs imorgon, det låter bättre så) för att dra mig ner på stan på mellandagsrean och se om jag hittar något roligt.. tänkte skriva en liten lista på vad jag fått i julklapp, men sparar det till längst ner i inlägget för er som inte orkar eller vill läsa..
Min julafton var helt underbar faktiskt. Fick först i julstrumpan och sedan vid 10 åkte vi och hälsade på farfar, eller jag och mathias, ne det var inte bara vi. Var där i kanske 2 timmar innan vi åkte hem. Sedan vid halv 3 kom sandra och Claire, vi såg på kalle och sånt. Åt middag, öppnade julklappar och spelade spel. Riktigt trevligt faktiskt. Känns som jag hann med endel igår, det kan jag inte påstå att jag har gjort idag faktiskt. För idag har jag verkligen inte gjort något alls förutom att suttit här, sett på TV och tittat på film.
Jag måste säga att juldagen nog är den segaste dagen på hela året, allt är stängt. Ingen är egentligen riktigt upptagen men ingen orkar göra något och nästan alla sitter bara hemma och gör just det inget alls. Och fasst man vill göra något så är det faktiskt ingen som orkar. Det är egentligen ganska konstigt. Nu säger jag absolut inte att alla sitter hemma och inte gör något, men jag antar att ni förstår hur jag tänker? 
 
Nu tänkte jag dra min julklappslista så jag får sova någon gång. Stan imorgon på mellandagsrea, ni tror väll aldrig att det kommer vara mycket folk? sedan sk vi åka till Övik och äta middag. Jocke o palt skulle tydligen på bio imorgonkväll också, får se om det blir att följa med beroende på när vi kommer hem. Men som sagt mina julklappar 2009 :

Extern hårddisk
laptop skins
pengar
pyjamas
kläder
presenkort på gina tricot 500:-
presenkort på SF 150:- och 100:-
headset
godis
halsband
refill till mobilen
en panda
parfym

Och nu stod det still, har garanterat glömt flera saker nu men jag är för trött så jag säger godnatt nu.
Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback