Fredag(lördag), sova

/så ni vet så känns det som det är fredag och jag skriver utifrån det (Sitter i en lägenhet i vännäs nu, helt dyng trött. Tror faktiskt jag ska sova en stund om jag ska vara ärlig.
Är här med Malin J, Teodor. Jimmy, Joakim. Just nu är det bara jag och jimmy här dom andra är ute någon stans. Men så är det jag orkade bara inte följa med om jag ska vara ärlig.
Dagen har varit sjukt fin! Matte sedan svenska. Var kvar på skolan till 5 och vi blev taggade på att vara på skolan och hitta på något. Så vi gick och pratade mer rektorn som i sin tur pratade med de andra lärarene. tyvärr fick vi inte denna gång, mest för att De var tvungen att kolla med försäkringar, alltså om vi skulle vara försäkrade om det skulle hända något och det är ju faktiskt väldigt schyst ändå.
Men vi bestämde i alla fall tillslut att vi skulle åka hit till Malin och hitta på något... Så så fick det bli. SKulle gå på hemköp och köpa mat, men då sa Malins föräldrar att vi skulle få hamburgare, helt okey. Sjukt gott verkligen..
Vi käkade dock middag vid halv 10, men vem bryr sig liksom?
Sedan har vi sett TV och en film. Sedan gick jag malin, teo och jocke över till ja stället där hon då egentligen bor och ställde oss utanför fönstret och sjöng för Malins mamma.
Ja sen har vi väll inte gjort så mycket mer faktiskt, Bussen hem går 11:10 så det år bara att pallra sig till bussen!!
Så det var min dag.

Ännu en dag vill jag tacka K otroligt mycket. Men nu en powernap!! kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback