Lördag, trötthet

Jag är vaken men det är knappt kan jag säga. Jag är väldigt väldigt trött måste jag säga. Känns som om jag inte sovit något på flera dygn, men det har jag faktiskt. Somnade direkt efter jag skrivit klart det förra blogginlägget och vaknade när de andra kom tillbaka vid 20 i 5 imorse. Vi satte oss och såg på torkel i knipa som jag faktiskt fortfarande inte sett. För jag somnade efter kanske 15 min.
Sedan vaknade jag vid kvart i 8.  Och bestämde mig då för att åka hem med 9 bussen. Eftersom jag hade så jobbigt att andas.
När jag kom hem där vid 10-tiden så gick jag och la mig direkt och somnade direkt och sov till kanske 2, faktiskt skönt.

Just nu sitter jag hos pappa och vi ska typ snart åka och käka..
Men nu orkar jag inte blogga mer. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback