måndag, update

Ledsen för dålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag har helt ärligt inte orkat.
Men lite update på vad som har hänt dårå. I lördags var jag, Jocke, Malin och Tony på bio och såg Paranormal activity, jag tyckte den var ganska kass om jag ska vara ärlig. Malin blev rätt skraj osh skrämde upp mig, men jag skrattade mig igenom hela filmen. Så nä den får inte riktigt godkänt av mig.
Sedan igår så åkte jag först till stan vid 1 kanske och väntade på Jocke, Malin och Tony i 2 timmar, dom är inte dom snabbaste i den här stan kan jag lova. Men när dom väl kom så ja gjorde vi ungefär inget, vi bestämde att jag skulle sova hos jocke, eller jag och malin. Sedan åkte jag hem, hämtade saker och missade bussen till stan precis för att ultra inte har vett att sätta upp sånna hur man skickar smsbiljetter på alla hållplatser, så då var jag tvungen att gå till stan, kallt som satan kan jag lova att det var.
Väl hos jocke skulle vi se på film, men vi satt och pratade hela natten ist typ... Somnade 4 sedan hade ve bestämt att vi skulle upp 9, nog för att den var 10 när vi väl var uppe.
Åkte till stan, sedan hem, duschade och tillbaka till stan, detta hann jag då på en och en halv timme(Jocke bor på umedalen), så jag kännde mig ganska snabb. Men det var så jävla mket folk på stan, kanske med tanke på att Erik, Calle och Tove var där. Så det var smockat, orkade inte engagera mig i att hitta kläder så jag ska dit imorgon och hoppas på att det är mindre folk då.

Så en liten(lång) update.... Jag har inte gjort ett dugg sedan jag kom hem för att jag är så sjukligt trött. Så jag ska ta och avrunda detta inlägg och se till att få mig lite sömn..
Kramen<3





Jag har ingen lust att fota längre :(© by amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback