Måndag,take it easy

SKriver snabbt innan jag ska lägga undan datorn och sova, är riktigt trött faktiskt.
Sedan ska jag se till att sova ordentligt också, det är tisdag imorgon vilket innebär idrott för min del. Och jag lovar er att ta det betydligt mycket lugnare imorgon än förra veckan, jag tänker inte hamna på akuten igen kan jag ju lova! Riktigt så roligt ska vi inte ha.
Men jag har laddat med fruckost tills imorgon också så att jag hinner äta innan idrotten. Suck måste verkligen ha bättre planering än förra veckan.

Har pluggat ikv, eller i alla fall har jag försökt plugga. Jag hade 8 restuppgifter i morse nu har jag 6 huhr fail är inte det. har alltså gjort 2 uppgifter och 4 av de som är kvar tror jag ska vara klar tills imorgon. Det blir att vrålplugga när jag sitter och väntar på Nolia imorgon alltså, jag måste verkligen få dessa saker gjorda alltså!
Dock är en av uppgifterna en uppgift som sofie inte alls förklarade för mig så jag fattade vad hon menade men aja.
Hur som helst så ber jag om hursäkt för dålig uppdatering i helgen. Åkte hem från skolan i lördags pg a illamående dv s för mycket energidryck, närmade bestämt en och en halv liter.... + massa andra onyttheter, det är ingen bra kombination så resten av helgen ägnade jag åt att sova faktiskt.
Och det är vad jag ska göra dom närmaste, i alla fall minst 6 timmar(okey jag kan inte bestämma när jag ska somna men känns som jag kommer somna rätt omgående.) ska upp halv 7-kvart i7
Så ja nu säger jag godnatt. Så skriver jag imorgon!
BTW så är det här mitt 596:e inlägg..


Från öppethus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback