onsdag, 23e december

Fan...
Det är ungefär allt jag har att säga nu faktiskt. Det var just det här jag inte behövde just nu. Jag ville inte veta.
Hade hoppats att det inte var så faktiskt. Men det är ju trotsallt inte något som jag kan styra över och jag är glad för din skull faktskt. JAg ska sluta whina om det där nu. Så allvarligt som det låter är det faktiskt inte.. 

bara ett fåtal timmar kvar till det är julafton. Och inte funkade det att sova på saken för att få mer julstämning heller.. Fast jag måste väll medge att jag faktiskt har lite mer julstämning nu än igår, fast det är inte mycket det.
 Just nu ligger jag i sängen med datorn och har väldigt ont i nacken. har massa kuddar som jag pallrat upp. JAg känner att det kanske inte är sådär superbra att ligga såhär i flera dagar.

Jag frösker komma på något att göra ikväll, jag kommer typ ha sjukt tråkigt ikväll. så om någon känner för att hitta på något så kan ni gärna säga till faktiskt.. Tycker faktiskt det är tråkigt att bara sitta om jag ska vara ärlig.
 Men nu måste jag göra något åt det här innan min nacke dör.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback