Onsdag, glass

Sitter nu här framför datorn liggandes i soffan och funderar på att gå ut i frysen och hämta lite glass. Fast det känndes väldigt jobbigt medtanke på hur fruktansvärt kallt det faktiskt är ute...
Jo det tycker jag faktiskt att det är.
Jag och malin fotade idag, och jag blev helt sjut överlycklig över hur vackra bilder det blev. Men om jag inte hade misslyckats med att fota så hade vi inte behövt fota om.. Men det är väll sånt som händer antar jag?
Hade Matteprov på förmiddagen, lite seg. Det var väll inte super lätt måste jag säga, men det kändes som det gick bra ändå faktiskt så det är bara att hoppas på det bästa. Det lär bli minst ett G i alla fall.
Sedan hade vi estetiskverksamhet sista lektionen idag. Och eftersom jag verkligen börjat känna mig väldigt stressad över både parafrasen och seriekaraktären så... Jag blev ju klar med parafrasen igår och jag tänkte som såhär idag. Att jag hade börjat på en bild som jag kommit rätt långt på i seriekaraktären men när jag sedan letar efter bilden är den borta, jo både den och orginalbilden är borta, hur fan lyckas man?
Så det var bara att sättaigång med en ny. Så jag bara gjorde något för att få det gjort verkligen. Skitsamma om det liksom bara blir ett G på den här kursen och den uppgiften/de uppgifterna. Så får jag i alla fall G på kursen och det känndes som det var viktigast faktiskt.
Sedan möte med mamma och Tina, gick snabbt som tusan sedan plugg med häggen. Fick gjort uppgiften som jag bara gjorde för att få högre betyg på i mediekunskapen, har dock inte fått något svar av Kajsa ännu, men hoppas på det bästa faktiskt.

Men nu ska jag SLUTA(ja häggen sluta;P) och hämta glass tror jag.
Och endast för att vara lite anti idag ska jag inte avsluta inlägget med "kramen<3" Utan avslutar det med....
Hej då!



Egentligen skulle jag kunna säga att jag har jullov nu är ledig imorgon och bara julbord på fredag men ska till skolan imorgon i l fall.


Kommentarer
Postat av: häggen

sluta OCH hejdå???? vart har tc tagit vägen?? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback