Onsdag, godnatt

Okey, jag ger detta ett försök till. Förra gången jag skrev ett inlägg klantade jag mig totalt och det försvann verkligen. Så jag ger det ett nytt försök och så.

Dagen har faktiskt varit rätt bra. Dock har inte mitt huvud varit lika bra. Tänk er den känslan att någon pumpar uppp hjärnan pyttelite också sjunker den ihop, precis så har det kännts i mitt huvud hela dagen och gör det fortfarande om jag ska vara helt ärlig. Men tjurig som jag är så envisades jag med att gå till skolan idag i alla fall.
Det har gått ganska bra, eller nja. HAr inte fått sådär mycket gjort som jag hade önskat att  jag hade. När vi hade estetiskverksamhet så kännde jag bara det att jag inte orkade vara kvar längre, det känndes väll rätt surt eftersom vi för det första hade möte men också för att det var sista lektionen.
Nu känner jag att mitt huvud håller på att sprängas så ska öka tempot i skrivandet lite...

Det är jätte många som har frågat hur det är med mig idag, och det är rätt rörande att folk verkligen bryr sig faktiskt. Först Tina som frågade om jag verkligen borde vara i skolan och inte ligga hemma och vila istället. Sedan massor av folk typ. Kajsa och några andra lärare.
Tydligen såg jag väldigt blek ut på lunchen idag också... Och jag var tydligen väldigt blek igår också.
När jag skule åka kom nils och han gick in till rektorn så jag väntade tills han kom ut. Då såg rektorn att jag stod där och bah "Amanda, hur är det med dig idag", hon hade någon snubbe på besök också så ja då drog hon det också. Hon sa i alla fall att det såg ut som jag hade lite mer färg i ansiktet idag än igår, det är väll positivt det (:.
Det är i alla fall skönt att man har en rektor som bryr sig. OCh klasskamrater osv för den delen också.
Imorgon hoppas jag dock att jag mår bättre, vägrar må som idag..
Har sagt till Kajsa att jag ska vara kvar på supporten imorgon också, men jag får se om jag orkar, jag borde verkligen stanna, har massa saker jag måste få gjort men men...

Nu ska jag göra mig i ordning och sova så jag får vila lite. Är faktiskt jätte trött också. så kramen<3


Kanske inte badminton nästa vecka... Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback