Onsdag, less!!

Inte okey, verkligen inte okey alltså!
Nej, det är faktiskt inte okey att vara så här trött bara så att ni vet det tänkte jag. JAg orkar inte var trött längre. Jag lovar att jag ska lägga mig klockan 10 ikväll så att jag kan sova ordentligt. Jag tror verkligen att jag skulle behöva det alltså. Sedan skulle det vara otroligt skönt att få sova ut och vara pigg när man vaknar.

Sitter på skolan nu och ska ha estetiskverksamhet, sedan slutar jag. Vet inte vad jag ska göra då men, jag kommer säkert på något. Ikväll blir det i alla fall grey´s anatomy.
Jag är inte alls taggad på estetiskverksamhet måste jag säga, men det är väll bara att stå ut och jobba. Har nyss haft svenska och skulle skriva en saga. Eller vi skulle skriva en egen version av en av de sagorna vi jobbar med på medieproduktion. Hann faktiskt skriva ganska långt, typ ett A4 tror jag.
Men nu tror jag att det är dags att avrunda och börja jobba eftersom jag har rätt mycket att göra. MEn vi hörs sen. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback