Onsdag, what?

SUck, mår inge bra. Det är rätt jobbigt. Kan inte riktigt tänka för att mitt huvud gör ont, det som spränger. Det känns så sjukt onödigt på något sätt.
Egentligen borde jag åka hem och vila, men det har jag alldeles för mycket att göra för att kunna. Och sedan vill jag faktiskt inte åka hem heller.
Vi har svenska nu men jag orkar faktiskt inte jobba, eller jag ska försöka få något gjort snart. Vi får välja mellan svenska och engelska och jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska göra.
Hur som helst så ska jag försöka få något gjort på den timme som är kvar på lektionen.
Aja det är bäst att jag slutar. Ska jobba lite sedan tror jag att jag ska försöka vila mitt huvud lite.
Hörs sen, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback