onsdag(tisdag), omegle..

Jaha, så var det med det inlägget som jag hade skrivit. Åh så sug... jag var klantig och glömde publicera.... här kommer ett nytt försök...

Det är jullov, jag försöker njuta av ledigheten, men det går verkligen inte. Nu är det inte så att jag ogillar lov, för det gör jag inte. Och jag längtar inte tills skolan börjar så heller. Men jag kan inte njuta av lovet fullt ut. Kanske är det för att jag vet att jag fortfarande har restuppgifter som väntar på att bli gjorda, men jag orkar inte ta tag i dom..
Men jag måste medge att det är otroligt skönt att kunna sova länge på mornarna och inte ha något bestämt vad man ska göra.

Det är som sagt sista dagen innan julafton och jag har fortfarande ingen julstämning. Men jag tror jag ska sova på saken och intala migsjälv att jag har någon julstämning så hoppas jag att det blir bättre tills imorgon(läs idag).
 jag tror faktiskt jag ska sova nu. Jag ska upp vid 9 tiden, jag och mamma ska nog baka julgodis imorgon(:
Sedan får vi se vad det blir mer imorgon.
nä nu lite omegle innan jag ska sova.
Så kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback