Söndag

Det drygaste är att jag inte är ett dugg trött nu och klockan är alltså kvart i 2. Egentligen borde jag vara hur trött som helst och jag har egentligen ingen vettig förklaring på varför jag inte är så, det bara är så helt enkelt.
Och bara för att jävlas med alla människor som inte tycker om skolan så är det skola imorgon..
Nej men helt ärligt så är det inte riktigt så jävligt måste jag säga. Måndagar är rätt chill, jag måste bara hitta en massa värvarkuponger någon som har? Behöver nämligen dom till medieproduktionen, men det löser sig säkert, eller det får så lov att göra det faktiskt.

Kvällen har varit riktigt nice, käkade på great eastern sedan skulle vi hyra en film, men att hyra en film när man är 4 pers är faktiskt inte sådär superlätt, det blev i alla fall ice age 3, och den funkade väll.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva längre.
Jo jag kollade igenom ekkas 211 nya bilder från öppethus, hittade rätt många facebilder på mig men. Öppethus var grymt roligt. Så jag tycker att ni som går i 9an och inte var där i torsdags ska komma den 20e Januari mellan 18-20!



Kommentarer
Postat av: Kat

Mystery Google loves you!

2009-12-07 @ 11:24:28
Postat av: spongebob

mission accomplished

2009-12-07 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback