Tisdag, idrott

Ibland undrar jag varför folk inte bara kan vara ärliga med mig, det är faktiskt inte så mycket begärt att man ska vara ärlig. Kan man inte bara säga som det är istället för att total ignorera mig, det tjänar ändå inget till. Tycker i alla falla att man kan säga som det är. Du säger alltid att du är ärlig mot mig. MEn bevisligen är du ju faktiskt inte det. Jag fattar faktiskt inte varför om jag ska vara ärlig.

Sitter på skolan nu, lektionen börjar nu eftersom Sofie just kom. Men jag orkar inte just nu, orkar inte tänka eller rättare sagt engagera mig i något. Så det får bli som det blir helt enkelt alltså.
HAr haft idrott nu på morgonen. Bowling och det var faktiskt riktigt roligt. Malin J vann och jag kom 2a, okey hon vann med 2 poäng, hon hade 72 och jag hade 70.
Jag Failade totalt i början men det gick bättre sen.

I eftermiddag blir det att klippa sig, äntligen faktiskt det behövs verkligen, verkligen alltså. Mitt hår är alldeles för långt just nu. JA tydligen har vi engelska så det är väll bäst att jag avrundar. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback