Tisdag, julstämning?

Har inte bloggat sedan i söndags nu och jag orkar verkligen inte heller. Jag ska strax ta en dusch och sedan tror jag att ska sätta mig och se film faktiskt. Ska ha en slappar dag idag, känner mig sjuk och jag vill inte direkt vara sjuk på julafton som. Egentligen skulle jag på stan med Sofia idag, men orkade verkligen inte. Men jag ville. Jag ogillar starkt att vara sjuk måste jag säga.
Imorgon blir det att baka julgodis, hoppas på att jag får lite mer julstämning då, för just nu har jag absolut ingen julstämning alls och det är liksom 2 dagar kvar tills julafton. Vid det här laget borde jag ha jätte mycket julstämning. 
Idag fyller Teo år, så grattis teo!!
Okey nu undrade tydligen min bror om jag skulle orka hjälpa till att städa idag... Suck jag som är så forbannat less på att städa. Och jag som skulle ha en slappar dag. Jaja vi får väll se...

Och du som kommenterade anonymt, jag kan spåra din IP-adress, men det vet du redan. Och jag bryr mig heller inte om vad du säger.

Så det var allt för den här gången. KRamen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback