Tisdag, plugg!!

Sitter och pluggar nu, har nyss blivit klar med personporträttet, eller ska bara göra lite underrubriker så ska jag skicka in det. Då har jag endast 4 restuppgifter kvar att göra. Jag hade som sagt 8 uppgifter att göra från början så jag har gjort hälften så det känns faktiskt skönt. Eller nä vänta, jag har en idrottsuppgift och en svenska uppgift till att göra också. Men det blir i alla fall mindre istället för mer och det är ju något positivt. Nog för att jag måste erkänna att det inte känns som att det blir mindre, men jag vet ju att det blir det.

Jag ska snart gå och göra mig en kopp med thé för att lindra mitt halsont som håller på att krypa sig på, om det tycker vi inte.
Men innan jag gör det och forstätter mitt pluggande som nog kommer bli matte eller estetiskverksamhet så måste jag berätta något roligt.
Jag och häggen satt kvar i skolan efter vi slutat i ett grupprum och pluggade. Vi hörde att det var folk var utanför. Sedan heltplötsligt blev vi tyst men vi bah aja, helt tyst var det inte. Mn efter en stund blev det knäppt tyst så vi blev väll lite fundersam och gick ut för att kolla om det var någon där. Just då kommer annika som för den delen var påväg att åka. Så vi skyndade oss att packa ihop och möter sedan Kajsa vid utgången och hon frågar vars vi hade varit och vi svarar att vi satt i ett grupprum, och fick till svar "jag tycktes ju ha kollat om det var någon kvar". Det hade ju varit sådär lagomt roligt att bli inlarmad kan jag ju säga.

Men n ska jag avrunda och göra mig fika och sedan fortsätta pluggandet. så Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback