Torsdag, 2009, the end

Hello. Då sitter man här, 27 minuter in på år 2009s sista dag. Ja så hur känns det då? Jo, helt ärligt så känns det väldigt konsitgt måste jag säga. Det här året har verkligen bara flugit förbi och det är med saknad jag kommer att lämna det. För år 2009 har varit ett otroligt fint år måste jag säga. Det är så otroligt mycket jag kommer sakna från detta år så det går inte att beskriva med ord hur det känns. Jag har gjort så otroligt mycket roligt, och träffat så mycket härliga människor så det är inte sant. Det har varit ett helt fantasitskt år.
Och även om inte allt har varit bra så har merparten av året varit mycket bättre än något tidigare år på länge. Och tack till alla er som har gjort mitt år så fantastiskt som det verkligen blev, utan er hade det aldrig blivit det.

Jag sitter just nu och pratar på skype med Teo och Johan. Och försöker för allt i världen bestämma mig för vars jag ska vara på nyårsafton(som faktiskt är just nu). Antingen i vännäs med massa roligt folk, eller om jag ska vara hemma. dilemma där alltså. så om någon vänlig själ känner för att ge mig tips på vars jag ska vara, säg det gärna till mig.
För nu tror jag faktiskt att jag ska gå och sova.. Börjar känna mig lite småtrött. Och jag skulle nog verkligen behöva det... har inte sovit så värst bra dom senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback