torsdag, jullov!!

Jag tänkte skriva ett litet random inlägg om ja ni lär väll märka vad det handlar om faktiskt.

Nu är det ju faktiskt så att imorgon vid den här tidpunkten har jag lov. Vilket innebär att jag gått min första termin på NTI. Jag kan inte riktigt förstå att det redan har gått en termin, det har gått så otroligt snabbt så det är inte sant. Ibland är det nästan jobbigt att det går så fort, för jag vet aldrig vad jag gör av min tid.
Eller den här terminen är väll ett undantag i mängden faktiskt, jag vet ganska precis vad jag gjort av min tid.
Och den här terminen har varit det absolut bästa på länge. Tänk att för ca 4 månader sedan började jag gymnasiet på NTI. Jag var väll ganska osäker på om jag verkligen ville gå där. Jag ville ju faktiskt gå på midgård.
Första dagen var väll inget speciellt men redan andra dagen kände jag att jag liksom ville gå där. och när dom sedan ringde från gymnasieintagningen och sa att jag hade kommit in på midgård så kände jag helt enkelt att nä, jag trivdes så bra på NTI. Och jag kan inte alls påstå att jag ångrar mig, inte ens lite. Snarare är jag glad över det val jag gjorde. Det hade inte kunnat bli bättre än vad det är nu. Skolan är helt underbar, lärarna och folket också.
Minns när man gick in i skolan visst känndes det väll konstigt på något sätt men ändå väldigt roligt.
Minns när vi var på norrbyskär, helt underbart, och det var faktiskt roligt. Ja visst har det hänt en del på bara några månader. Men oj så roligt det har varit. Och det känns inte alls som det har gått 4 månader. det bara rasslade till kändes det som.
Men det är klart, en skola med helt underbart folk kan inte bli annat än dåligt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback