Torsdag, ledig

Sitter i skolan nu och gör faktiskt inget alls. Har nyss ätit lunch, pannkakor det var typ hur gott som helst.
Och jag avr riktigt hungrig, kanske var det som gjorde att det var så gott kanske men jag vet inte.
JAg är på skolan fast jag är ledig, men jag ska sätta mig i klassrummet och göra restuppgifter om ett tag så jag får dom bortgjord innan lovet som börjar imorgon. Det har gått så otroligt fort så jag fattar det verkligen inte alltså.
Jag skickade in min parafras i tisdags somsagt och såg att Tina hade bedömt den nu. Fick G på den och jag hade inte väntat mig något annat heller så jag är nöjd. Hon verkade tycka att det var en bra tolkning på målningen men att man inte kunde se vars det härstammade ifrån. Men ett G är bättre än att jag får IG sant?
Men jag väntar fortfarande på bedömmning från Kajsa om både min recension på Radiodkumentären och på uppgiften där man skulle skriva en pressrealese(ja det var andra uppgifter också i den), det är alltså den uppgiften som jag gjorde om för att få högre betyg, egentligen hade jag fått G men jag vill ha högre betyg och det vet hon.
Men jag skickade in radiodokumentär uppgiften i fredags och har fortfarande inte fått tillbaka den, hoppas att jag får tillbaka det snart.

Har varit och hälsat på Jonna en snabbis på Waldorf idag, gick dit och jag höll bokstavligen på att frysa ihjäl när jag gick dit, det är så sjukligt kallt ute alltså. Det är konstigt. Det har ju inte varit sådär jättekallt som ni vet. Sedan helt plötsligt tvärvänder det och blir jätte kallt och snöar. Nu ska ni inte  tro att jag har något emot det för det har jag absolut inte, snarare tvärtom alltså.
Det är faktiskt helt udnerbart att det verkligen har kommit snö.

Påtal om något helt annat så kommer sandra och Claire hem ikväll så imorgon ska vil lämna tillbaka Cassie och jag kommer faktiskt att sakna henne. Det är rätt mysigt att ha hund. Och jag är allergisk, men henne känner jag faktiskt inte av så mycket, alltså jag kan få lite utslag och så men inte så jag får jobbigt att andas..`

När nästa lekton börjar(eller när den egentligen börjar eftersom jag är ledig) så ska jag sätta mig i klassrummet och plugga. Försöka fåbort lite engelska och svenska. Även om det egentligen är mediekunskap vi har så ör det alltid lättare att plugga när det är någon lärare där(om det nu kommer vara det)...
Okey nu ska jag avrunda innan ni dör av ett alldeles för långt inlägg.
Kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback