Torsdag, öppethus!

Godnatt!
Amanda är sliten, förbannat sliten faktiskt. Har vart på skolan 12 timmar, kanske lite mer. Har ont i exakt HELA kroppen. Huvudet dunkar, föttrna ömmar ja osv, tror ni fattar vad jag menar.
Hade öppethus på skolan ikväll, det var faktiskt riktigt riktigt trevligt måste jag säga.
Har sprungit runt massor, spelat guitar hero, varit allmänt flummig, druckit energidryck, drucikt cola. Sett på dunderklumpen, fotat, lekt fotleken och bara ahft det allmänt chill alltså.
Det känndes där i slutet att det började ta på krafterna osv.
Och jag hade kunnat somna 9 så vad fan gör jag vaken nu egentligen.
Jag ska faktiskt sova, när ajg är klar på dirren faktiskt.
Ska ta tag i morgondagen ordentligt inte bara halvdant. Ska okcså hinna packa innan jag ska till skolan.
Och påtal om det så har min väsa gått sönder, men ska köpa en ny för 120KR, mamma betalar! Måste ju faktiskt ha en fungerande väska, right?

Än en gång vill jag tacka K! Du får mig att känna mig sedd!! Tack.
Nu ska jag sova bort huvudvärken och bli lite piggare. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback