allahjärtansdag

Ja det är ju som sagt allahjärtansdag idag, okey jag måste erkänna att jag faktiskt inte tycker att denna dag är något speciellt, men det kanske bara är jag? En dag som alla andra ungefär men aja.
 Jag har iaf inte gjort ett dugg idag, bara suttit här som ett annat fån, känns det som. Jo jag for och käkade på max men det är väl ungefär allt, jag har varit så trött så jag vet inte alls.
 Aja, imorgon är det iaf söndag, får väl försöka göra något då ist om jag orkar alltså.
 Jag är mest taggad på friluftsdagen på Tisdag, åka slalom i buberget, typ längesedan jag åkte slalom, var typ i slutet på mars början på april kanske? Och sist jag var i Buberget och åkte var i 6an, det är längesedan, shit vad tiden går snabbt alltså, jag hinner nog inte riktigt med om jag ska vara ärlig faktiskt...
Och påtal om det så åker jag till Sällsjö om 2 veckor, konstigt nog är jag inte taggad än, eller jo jag är taggad på att åka slalom i Bydalen men annars inte.
 Och såklart är jag avis på lärarna som är i Kittelfjäll nu, och ja jag erkänner att jag verkligen är avis på dom för jag skulle grymt gärna också vilja vara där alltså! HAr iofs vart där 1 gång, typ i 5an, vet typ 100 år sedan men jag minns det så väl ändå, och skulle grymt gärna vilja åka tillbaka, då kunde jag inte ens åka slalom haha.

Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra allahjärtansdag iaf, nu ska jag börja stänga av innan mamma kommer hem också ska jag gå och lägga mig, för jag vet inte men jag har vart så grymt trött den senaste veckan så jag vet inte, det kanske beror på att jag har en förkylning i kroppen eller annars vet jag inte vad det kan vara någon som har en idé?
 Juste, bara så att alla vet det är Betapet grymt beroendeframkallade! Suttit och spelat typ hela dagen...


hoppas alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback